Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων:

Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Η myrtilo.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωσή στην οποία εμπίπτετε:

Επιστροφή λόγω άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϊόντων:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την εταιρεία μεταφορικής στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
  • Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
  • Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ.).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, τα προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επαναπώληση εφόσον έχουν αποσφραγιστεί χρησιμοποιηθεί, τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, προϊόντα που παραγγέλνονται κατόπιν παραγγελίας, τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, καθώς και προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Ακύρωση παραγγελίας

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Πριν την αποστολή του προϊόντος: Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση  info@myrtilo.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία  στο 2315-535311 καθημερινά, Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 – 15:00. Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας σας επιβαρύνεστε με το ποσό που αφορά στα μεταφορικά έξοδα τόσο για την αποστολή όσο και για την επιστροφή του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση που έχει γίνει η πληρωμή  μέσω πιστωτικής κάρτας και δεν έχει φύγει το προϊόν, ενδέχεται η επιστροφή των χρημάτων να καθυστερήσει μέχρι και 7 εργάσιμες ημέρες λόγω της αντίστοιχης χρονοκαθυστέρησης που υπάρχει στο σύστημα των τραπεζών.

Άρνηση Παραλαβής

Σε περίπτωση που κάνετε παραγγελία, σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς προς εσάς και για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς προς εμάς.

Επιστροφή Προϊόντων με επιστροφή χρημάτων:

Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην αρχική τιμή αγοράς του προϊόντος, αφαιρουμένων  τα ποσά που αφορούν στα μεταφορικά έξοδα (ποσό της αποστολής και ποσό της επιστροφή του προϊόντος) εκτός αν το ποσό της επιστροφής πληρωθεί από τον πελάτη στην μεταφορική κατά την αποστολή.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Διαδικασία  αλλαγής προϊόντος:

Η διαδικασία της αλλαγής γίνεται  κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 2315-535311. Μας αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας,  σε ποιο προϊόν θέλετε να γίνει η αλλαγή και ποιο προϊόν έχετε επιλέξει να σας στείλουμε εκ νέου.

Μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν, συσκευασμένο με την μεταφορική, με κόστος μεταφοράς του αποστολέα. Με το που θα παραλάβουμε ελέγχουμε αν πληροί τις  προϋποθέσεις και αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει.

Επιστροφή χρημάτων για την ανωτέρω περίπτωση δεν πραγματοποιείται.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων:

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της myrtilo.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ. τότε η  myrtilo.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα ο οποίος και θα πιστοποιήσει το πρόβλημα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων).

Πριν από κάθε επιστροφή ή οποιοδήποτε πρόβλημα συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την myrtilo.gr  στο τηλέφωνο 2315-535311